14 februari

Imorgon gäller det .. Fy vad jag kommer ha ont i kroppen efter de asså :O Inget kul alls.
Jag tror det ska bli "spännande" men jag vet inte riktigt än .. Har inte velat känna efter om man säger så :P Det är ju mycket att tänka på .. Alla får vars ett rum, det kan nog behövas :P
En sak ska bli kul: jag kommer få se mitt rum för första gången imorgon :P haha.. Det är ju bara föräldrarna och sysern min som sett de än :P haha .

Något internett kommer vi inte ha på typ 4 veckor :P Min bror kommer få abstinens :P Men en bekant fixar de nog till oss redan i nästa vecka :) Mycket snällt, mycket snällt :)

Jag och mamma är dom som har packat mest , det börjar bli lite irriterande.. Men jag skiter i vilket snart jag kommer inte packa dom andras saker.. Det är ju deras eget fel om de inte kommer med imorgon :P

Nää , nu får jag väl gå och packa fast jag inte vill  :( Nää jag skiter i de, stannar här istället :P

Ha de bra alla glada .. Och ni andra :)

Skriver troligtvis när intenettet funkar igen kanske innan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0