Mitt i natten

Nu har jag försökt halva dagen med en header till systern och så gillar den apan inte den.. aja, har inget planerat i helgen så jag får väl göra några stycken då så får hon välja själv:P Sen är nästa steg att göra en design och header till mig själv :) Jag är inte lika petig tror jag :P haha.


Och så nu när E har kollat på ipoden och lyckts ladda den så funkar den j*velen hos mig. Visst är det bra men fan vad irriterande det är.. Så nu är frågan om jag ska köpa en ny sladd eller inte.. :S

Detta blev inget långt ilägg:P Inte heller något inteligent eller sammanhängande... Men så får det bli ibland.

Sov så sött för det ska jag iallafall försöka göra.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0