Länge sedan eller?

Nu sitter jag här igen och dör av uttråkning. Jag fattar inte varför dom finns? Av de jag pratat med under mina månader här gillar ingen det. De anser, som jag, att man inte får någon hjälp. Men det är väl det dom är till för? Eller? Aja, ska försöka göra om eller lägga till lite eller NÅGOT på mitt pers. brev, men än så länge har det inte gått så bra.. :S Det enda possitiva är att man slutar kl 12 nu hela sommaren så då är ju inte dagarna helt för försörda.......

Nä nu får jag väl göra lite nytta... Måste ju göra bloggdesigner när jag kommer hem, systern får internett imorgon och jag lovade henne en nästan klar design med header, och jag suger på att göra header. Har typ bara testat 1 gång :O aja, jag överlever nog:P Får sitta ute i solen och göra det :P

Ha en det så bra i den underbara sommarvärmen :) Och gå ut med er ni som jan :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0