Studenten

Shit nu är det 3 år sedan jag tog studenten.. Och nu är det min systers tur. Tiden går så sjuuuuuuuuuuuuukt snabbt.


Själv skulle jag kunna gå och lägga mig nu men musiken har precis kommit igång och dom gamla har börjat dansa. Har varit en stressfylld dag som inte verkar vara slut på länge.. Bilder blir det inte ikväll. Kom precis på att jag måste fixa systerns bloggdesign och sen testa mig på att göra en header.. :P Aja, där finns säkert någon som kan hjälpa mig om jag inte kan själv..

Nu ska jag se lite till på filmen och bädda ner mig under täcket i soffan. Förhoppningsvis så sklarar jag av att somna, antingen här eller i sängen:P

Ha en fortsatt trevlig studentkväll med er alla... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0