Ännu en vecka

Tiden bara springer iväg, ca 2 månader till jul :( Och det är nästan helt tomt i huvudet på vad jag ska köpa i julklapp.. :S Men som tur är har jag och Nathalie bestämt oss för att ta en tur upp till Ullared. Vi ska bara bestämma oss för vilket bolag vi sak åka med och vilken dag. Vi löser det nog som vi alltid gör ;P

I alla fall, har suttit nästan hela dagen med att försöka få ihop ett per.brev på engelska. Att få ihop det på svenska tyckt jag var rätt så jobbigt, men det var lätt jämfört med att gå ihop ett engelskt.. OCH det måste verkligen vara färdigt på mindre än 24timmar om jag ska hinna få det utskrivet. ÅNGEST på hög nivå.. Någon som kan hjälpa till kanske?? Eller har något bra tips?

Nä nu får jag väl fortsätt att skriva. :( 

Ha det så underbart i höst-kylan .  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0