29 september

Ja, nu är det ungefär 2 veckor sedan jag skrev. Och det känns som om jag inte gjort ett skit :O
Jag har varit på af på möte som tog lite mer än 1 timme. Fy f*n vad det var tråkigt, inget intelligent har dom att säga heller :/

Aja. Idag fick jag hem Neutrogena blackhead scrub som jag nu ska testa och sen recensera :) Ser fram emot det, har velat ha den länge men aldrig fått tummarna loss. Men nu kom jag med i en "testpatrull" och får äntligen testa den :D Nästa vecka ska jag börja med den, ska bara läsa igenom mejlet och så igen :P

Nu ska jag titta lite på Cougar Town sen får jag se vad det blir . Troligtvis boken :)



Ha en skön kväll i sensensommarvärmen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0