Andra september tvåtusenelva

Det har nästan gått en hel månad sedan jag skrev sist, sjukt vad tiden går snabbt.

Skulle egentligen slutat på det i Ystad i augusti men fick det förlängt så nu har jag 2 veckor kvar här nere det vill säga 4 gånger :) Skulle egentligen slutat 2 idag men vi slipper det slutar 12 idag också, sen nästa vecka slutar vi "som vanligt" kl 2 :P Efter detta så vet jag inte vad af skickar mig på :O Får väl ge förslag om något jag vill.

Menmen nog om det tråkiga.

Vet inte alls vad jag ska göra sen som sagt. Har inte en aning om vad jag vill bli eller något.. När man gick i skolan hade man ju egentligen allt planerat, jobba ca2 år efter studenten och sen resa och efter det plugga vidare. Men hur har de egentligen gått? Jo åt h*lvete. Och det tror jag det har gjort för fler än mig.. Det blir sällan som man tänkt sig tycker jag. :/ Aja det får man ju leva med.

Nää jag måste komma på vad jag ska tatuera in snart.. Eller jag måste bestämma mig för vad jag ska tatuera in. Och så måste jag designa en tattoo. :) Hoppas på förslag men annars vet jag nog lite hur jag ska göra:P

Nää, nu får jag göra lite nytta och söka lite information :)

Ha en underbar helg i värmen, ta vara på den det kan vara den sista värmen vi får i år :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0