ÄNTLIGEN :D

Sista dagen, sista timmarna här nere :D Bättre kan det inte bli egentligen :) Nu slipper jag detta får bara hoppas att af inte har något annat skit att skicka mig på, gillar verkligen inte dom.  Vet fortfarande inte vad jag vill "bli" känns ganska jobbigt faktiskt. Får väl ta och läsa riktigt vad jobben innebär och sedan bestämma mig kanske. Men det får bli ett projekt som startar tidigast nästa vecka.

I alla fall, har precis lärt mig hur jag lägger in en video, det var ju sjukt lätt, att jag inte fattade det själv :P För övrigt vet jag inte alls vad jag ska göra idag. Men god mat står i alla fall på menyn ikväll och sen så tror jag att jag ska fixa mina naglar, det var länge sedan jag gjorde de. Ska bara bestämma färg och motiv(omjagskahadet) sen går det nog snabbt:P

Nää nu får jag väl fortsätta läsa lite papper. Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0