Ska jag ?

Har fått för mig att åka "tillbaka" till Iralnd. Bara resa runt och titta, titta på det jag missade när jag var där sist. Sätta mig på bussen i Dublin och bara åka tvärs över landet och njuta av den underbara utsikten. Jaa kanske är det på tiden att jag gör de :P Skulle helst nog vilja ha med mig någon annan också :P

Men den största drömmen är att få komma till Scotland det är det som är mest tilltalande nu. Jag vill, jag vill, jag vill! Men då vill jag ha med någon också :P Måste väl leta upp någon och planera en liten resa :) En sak har jag bestämt i alla fall: Jag ska åka till något av ställena i år :D


Nää nu väntar lite choklad och en film :P Ha det underbart i kylan :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Skottland it is! och förresten skulle jag vilja se lite resultat av ditt nya objektiv och nya linsen! Hurry up liksom! ;)

2012-02-08 @ 14:21:35
URL: http://amandalemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0