Ännu en helg

Ja precis så är det.. Ännu en helg är i farten nu och innan man vet ordet av de så har den också passerat. :(

Sitter och kollar på en massa forum, kan inte slita mig:P  A fick paketet igår :D Är överlycklig :D Nu ska hon bara få tummarna loss och skicka det till mig ;P Känns nästan "hemskare" att vänta nu när jag vet att hon har det hos sig:P Menmen, jag överlever väl ;) haha .

Idag skulle jag egentligen kollat lite på tattoos men känner inte alls för det.. Aja, har ju imorgon också på mig :P För på måndag börjar pluggandet på riktigt, nu har jag 2 böcker av 5 möjliga :P Men bör få ytterligare en av dom nästa vecka :P

Har förresten bestämt mig för att jag ska börja lite med foto.red. :P Ska bara hitta ett program som passar mig, men det är jag faktiskt på rätt god väg till att göra :) Nää , nu ska jag gå och ta något att äta.

Ha det så bra , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0