Nu

är det dax för det första inlägget detta året :)
Vet inte egentligen vad jag ska skriva :P Men jul och nyår var lugnt och skönt som vanligt :) Systerns kompis firade jul med oss och vi hade det alla mysigt med Disney och en massa mat :P
Ja och så va det ju nyår som var lugnare än vanligt tyckte jag . Men inte mig emot, var inte på humör för det alls egentligen.
Som vanligt har jag inget nyårslöfte; mest för att det endå aldrig funkar, man håller det kanske en vecka eller så sen blir det bara tillbaka i gamla spår. Så varför ska man ha ett egentligen??

Sitter och tittar i Ullaredsbloggen nu och har ett stort sug att åka upp där :P haha. Har aldrig kännt så innan. Men ska iallafall dit nu under våren har jag sagt. Får väl planera det lite redan nu och se om där är någon som vill/ska med.
För övrigt så känner jag inte för att skriva mer nu:P Ska återgå till Ullaredsbloggen istället :)
Ha de så bra och god fortsättning på alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0